Pitching radionica Industrije Mladost!

U audiovizualnom sektoru postoji mnogo dobrih projekata od kojih će samo neki biti realizirani. Prezentacija je stoga jedan od selekcijskih aparata. Ne radi se samo o retoričkim vještinama; za dobar pitch važno je i dobro poznavanje svog projekta: snažnih strana, slabosti, je li priča vođena likom ili fabulom i sl. Autor tako pokazuje budućim partnerima spremnost da se nosi s problemima ako ili kad nastanu. Osim dobrog poznavanja projekta, postoji i vremenski okvir. Stoga postoji i izraz elevator pitch koji se odnosi na kratko vrijeme prezentacije projekta i na činjenicu da pažnju treba znati zadržati.

 

Voditelji radionica

Čedomir Kolar

Diplomirao je filmsku produkciju na Akademiji dramske umjetnosti u Beogradu. Od 1991. godine producent je za produkcijsku kuću Noé u Parizu. Radio je na filmovima kao što su Prije kiše (1994.) Milče Mančevskog (nominacija za Oscara), Ničija zemlja (2001.) Denisa Tanovića (Oscar za najbolji film na stranom jeziku) i dr. Godine 2003. s redateljem Denisom Tanovićem i kolegom producentom Marcom Baschetom osnovao je novu produkcijsku kuću sa sjedištem u Parizu A.S.A.P. Films. Otad je producirao mnoštvo filmova, od kojih je jedan od najnovijih Fokstrot (2017.) Samuela Maoza (prikazan na ZFF-u 2017.).

 

 

Inja Korać

Diplomirala je politologiju i novinarstvo na FPZG-u u Zagrebu i magistrirala produkciju na Medijskoj poslovnoj školi u Španjolskoj. Producentica je programa Industrija ZFF-a, programska koordinatorica i selektorica Motovun Film Festivala i selektorica tinejdžerskog programa Beldocsa u Beogradu. Radila je kao voditeljica programa i producentica Dokukina, koordinirala je distribuciju Restart Label, a trenutačno vodi distribuciju Motovuna. Praksu je odradila u Londonu (Dogwoof). Od 2011. god. vanjska je suradnica HRT-a. Članica je Hrvatskog udruženja producenata.

Lana Matić

Članica HDFD-a i HRUP-a. Jedna je od osnivača ZFF-a gdje radi kao producentica i selektorica filmskih programa. Dosad je producirala više od 20 kratkometražnih igranih filmova, radila je kao izvršna producentica na filmovima Kenjac, Život je truba i dr. te kao producentica na filmovima Mali, Zagrebačke priče vol. 3 te dokumentarnom filmu O hokeju i Medvjedima. Posljednji projekti na kojima je sudjelovala kao koproducentica su Bosonogi car J. Woodworth i P. Brosensa i film Otac Srdana Golubovića.