Masterclass: Florian Köhne & Hans Böhme
Interaktivna empatija: The Making of Trüberbrook
13.11. | SRIJEDA | 14:00 | HUB385
Petračićeva 6
otvoreno za javnost
15:00 Panel: Je li moguće napraviti umjetničku hit igru?
Događanja su realizirana u sklopu projekta Interaktivne empatije, u organizaciji Francuskog instituta u Hrvatskoj i Goethe-Instituta Kroatien, uz potporu Francusko-njemačkog kulturnog fonda.
Trüberbrook je detektivsko-avanturistička sci-fi igra smještena u ruralnoj Njemačkoj krajem 1960-ih. Osim neobičnog okruženja i snažnog utjecaja avanturističkih igara starog tipa i pristupa „uperi i klikni“, jedna od Trüberbrookovih najupečatljivijih odlika je i jedinstven vizualni stil. Pozadine i cijela scenografija su ručno izrađeni kao minijaturne makete i aranžirani pomoću stvarne filmske opreme za osvjetljenje. Kako minijaturne makete pretvoriti u razine računalne igre i učiniti ih interaktivnima? Na svome masterclassu Florian Köhne (redatelj) i Hans Böhme (glavni umjetnik) objasnit će nam svoje dugo putovanje od prvih eksperimenata do gotovog proizvoda.
Predavači:
Florian Köhne
Njemački dizajner s adresom u Berlinu. Diplomirao je na Sveučilištu primijenjene znanosti u Potsdamu 2012. godine. Karijeru je započeo kao dizajner i umjetnički direktor studija btf, baveći se glazbenim spotovima, animiranom grafikom i špicama za TV-emisije, serije i filmove. Kao autor i redatelj nagrađivane avanturističke igre Trüberbrook, postao je voditelj novoosnovanog odjela razvoja igara u studiju btf 2016. godine.
Hans Böhme
Studirao intermedijski dizajn na Sveučilištu primijenjene znanosti u Trieru, s naglaskom na filmu, animaciji i igrama. Kao freelancer i suradnik na projektima otada je radio na brojnim projektima unutar različitih grana dizajna. Studiju btf pridružio se tijekom razvoja njihove druge igre Game Royale 2, a diplomski rad napisao je na temu tijeka rada i izrade elemenata za igru Trüberbrook. Trenutačno je glavni umjetnik u btf-ovu odjelu za razvoj.