Masterclass: Emmanuel Corno
INTERAKTIVNA EMPATIJA: NARATIVNI DIZAJN ZA VIDEOIGRE
14/11 | ČETVRTAK | 18:00 | Francuski institut
Preradovićeva 5
otvoreno za javnost
Događanja su realizirana u sklopu projekta Interaktivne empatije, u organizaciji Francuskog instituta u Hrvatskoj i Goethe-Instituta Kroatien, uz potporu Francusko-njemačkog kulturnog fonda.
Na masterclassu će se raspravljati o alatima koji su mladim dizajnerima igara potrebni za izradu uvjerljivih narativa. Bit će spomenuti različiti pristupi problematici stvaranja smisla pomoću mehanike igre, a bavit ćemo se i idejom računalne igre kao političke kritike.
Nakon masterclassa slijedi prezentacija igara Empathy Path (Matija Vigato & Andrea Pleša) i There Is No Cure and That’s OK (Alma Trtovac) koje su razvijene u sklopu projekta Interactive Empathy pod mentorstvom Emmanuela Cornoa i Gamechucka.
EMMANUEL CORNO
Dizajner video igara specijaliziran za narativni aspekt igara. Prije nego što se počeo baviti pisanjem za videoigre studirao je računarstvo, što se očituje i u njegovu mehaničkom i interaktivnom pristupu narativu. Probio se u svijet igara kao AI dizajner za Amplitude Studio. Zajedno sa školskim kolegama osnovao je vlastiti studio za potrebe izrade Event[0], znanstveno-fantastične igre uvelike nadahnute filmovima kao što su Solaris, 2001.: Odiseja u svemiru i Mjesec. Trenutačno radi kao freelancer i uz to podučava dizajn narativa u školama za razvoj igara. Njegova najrecentnija suradnja je sa studijem Accidental Queens na igri koja se bavi vijestima (lažnima ili ne) i moći, Alt-Frequencies.