Panel: Je li moguće napraviti umjetničku hit igru?

Interaktivna empatija

13/11 | SRIJEDA | 15:00 | HUB385
Petračićeva 6
otvoreno za javnost

Događanja su realizirana u sklopu projekta Interaktivne empatije, u organizaciji Francuskog instituta u Hrvatskoj i Goethe-Instituta Kroatien, uz potporu Francusko-njemačkog kulturnog fonda.

Rasprava će se baviti mnogim aspektima umjetničkog pristupa videoigrama; time kako dizajneri i umjetnici stvaraju igre koje pomiču kreativne granice tog medija, potom, upotrebom interaktivnosti da bi se ispričala priča s kojom igrači mogu suosjećati, pristupima obrazovanju i jačanju mladih autora kako bi ih se potaklo na istraživanje umjetničkih mogućnosti igara, te kako stvoriti klimu u kojoj kreativne videoigre mogu ostvariti značajan uspjeh. Panel moderira Srđan Laterza, autor projekta Interaktivna empatija, a u njemu sudjeluju uvaženi dizajneri videoigara, umjetnici, edukatori te predstavnici državnih tijela iz Hrvatske, Njemačke i Francuske.

Moderator

Srđan Laterza

Pisac i kreativni direktor. Kreira interaktivna iskustva i komunikacijske strategije za vodeće brandove, marketinške agencije, IT-tvrtke i kulturne ustanove. Autor je izložbe indie videoigara Politika emocija (HDD, 2018.) i festivala 1000 novih života. Za Goethe-Institut i Francuski institut kreirao je program Interactive Empathy, namijenjen edukaciji na području interaktivnog pripovijedanja, u suradnji s konferencijom Reboot, Animafestom, studijom Gamechuck i domaćim sveučilištima.

Hans Böhme


Studirao intermedijski dizajn na Sveučilištu primijenjene znanosti u Trieru, s naglaskom na filmu, animaciji i igrama. Kao freelancer i suradnik na projektima otada je radio na brojnim projektima unutar različitih grana dizajna. Studiju btf pridružio se tijekom razvoja njihove druge igre Game Royale 2, a diplomski rad napisao je na temu tijeka rada i izrade elemenata za igru Trüberbrook. Trenutačno je glavni umjetnik u btf-ovu odjelu za razvoj.

Emmanuel Corno


Dizajner video igara specijaliziran za narativni aspekt igara. U svijet igara probio se kao AI dizajner za Amplitude Studio. Sa školskim kolegama osnovao je vlastiti studio za potrebe izrade Event[0], znanstveno-fantastične igre nadahnute filmovima kao što su Solaris, 2001.: Odiseja u svemiru i Mjesec. Trenutačno radi kao freelancer i uz to podučava dizajn narativa u školama za razvoj igara. Surađivao je sa studijem Accidental Queens na igri koja se bavi vijestima i moći, Alt-Frequencies.

Aleksandar Gavrilović

Direktor studija Gamechuck u sklopu kojeg je izdao nekoliko videoigara. Njihovu najnoviju igru vApe Escape izdao je svjetski izdavač Humble Bundle. Trenutačno radi na igri Trip the Ark Fantastic, prvoj hrvatskoj igri koja je prošla selekciju potprograma MEDIA europskog fonda za razvoj igara. Studio je izlagao radove na Tjednu dizajna, a nominiran je i za nagrade na međunarodnim sajmovima u Bilbau, Londonu, Varšavi i drugdje.

Florian Köhne

Njemački dizajner s adresom u Berlinu. Diplomirao je na Sveučilištu primijenjene znanosti u Potsdamu 2012. godine. Karijeru je započeo kao dizajner i umjetnički direktor studija btf, baveći se glazbenim spotovima, animiranom grafikom i špicama za TV-emisije, serije i filmove. Kao autor i redatelj nagrađivane avanturističke igre Trüberbrook, postao je voditelj novoosnovanog odjela razvoja igara u studiju btf 2016. godine.

Vjera Matković

Nakon završenog studija engleskog i češkog jezika i književnosti na Filozofskom fakultetu u Zagrebu završila je poslijediplomski studij menadžmenta u kulturi i kulturne politike (Univerzitet umetnosti u Beogradu i Université Lyon 2). Radila je kao profesorica stranih jezika, prevoditeljica, producentica Animafesta Zagreb te kao nezavisna producentica i menadžerica u kulturi. Od 2017. godine radi u Ministarstvu kulture kao voditeljica Službe za medije i audiovizualne djelatnosti.

Davor Švaić

Nastavnik, profesionalac u audiovizualnom sektoru, menadžer u kulturi. Uz rad u audiovizualnom sektoru, dulji se niz godina bavi kulturnim menadžmentom te obrazovanjem na području filma i televizije, a odnedavno i na području videoigara. Kao prodekan za međunarodnu i međuinstitucijsku suradnju Akademije dramske umjetnosti u Zagrebu, voditelj je projekta „Edu4Games – Izrada standarda zanimanja i kvalifikacija te novih studijskih programa za područje dizajna i razvoja videoigara“.